אתה נמצא ב: דף הבית > צור קשר

תאריך: 22/08/2019 14:28

שלום
היום אני ובעלי הגענו לספא על מנת לחגוג את יום הנישואים שלנו,
וזה אחרי שאת הספא קיבלנו מהמלון עצמו.
הגענו לספא המזכירה אדישה מאוד, אין אווירה של ספא לא נאמר לנו על מתקני הספא, אין כיבוד קל ברחבה הספא, אין אפילו ריח ולא מנגינה מרגיעה.
החדר לא היה מוכן בזמן וזה בטענה כי מנקים, נכנסו לחדר הכוסות מים של הזוג הקודם עוד היו שם.
יש צפייה מספא לתת אווירה מיוחדת המקלחות משותפות עם שאר ואחרי המלון, היינו צריכים לבקש חלוקים ומגבות זה דבר שאוטומטית מביאים לאורחים בספא, כפכפים אפילו לא קיבלנו
בקיצור נראה לי שהבנתם.
שם: הילה
תאריך: 23/04/2019 18:51

שם: לימור פשקו
תאריך: 25/03/2019 13:35

שם: יפעת מושקוביץ
תאריך: 11/07/2018 10:44

שלום רב,

בעלי הזמין עיסוי זוגי לספא בקראון פלאזה ירושלים. עיסוי זוגי ל-45 דקות ושימוש במתקני המלון.
תיאמנו את העיסוי ליום שני 11.7.18 בשעה 11:00 וביקשנו חדר זוגי. נאמר שמדובר על תוספת תשלום של 60 ש"ח ואנחנו הסכמנו.

אני מעוניינת לעדכן על חוויה מביכה ומשפילה שהספא סיפק באותו יום.

הגענו לספא 40 דקות לפני הזמן. המתנו שפקידת הקבלה תסיים לשוחח עם גברת שהגיעה לפנינו. כשסיימה ענתה לשיחה שעסקה בפירוט מעמיק על שירותי הספא ועלויות. אלינו היא לא התפנתה גם אחרי 10 דקות ולכן עלינו ללובי לשתות קפה. חזרנו ב-10.50 ובקבלה היה ויכוח קולני בין המנהל לאורח אחר. כשהלקוח העלה טונים והמנהל לא הצליח להרגיע אותו התערבתי כדי להרגיע. כאן הפקידה התערבה שלא אעיר לאורח ונתנה הסבר קלוש על המקום תוך שהיא מנפנפת לי עם היד לעוף ממנה. המנהל שראה זאת ביקש ממנה לצאת מהעמדה. אמרתי למנהל שלא מקובל עלי היחס שלה וציינתי בפניו את חוסר היחס שהיה לפני 40 דקות. בתגובה לכך קראה לעברי הפקידה שקרנית מספר פעמים לעיניי כל. המנהל התנצל וביקש להבהיר שזה יטופל.

תוך האווירה העכורה שנוצרה הגיעו שתי המעסות והובילו אותנו לחדרים נפרדים. הבהרנו שהזמנו חדר זוגי אך נאמר לנו שהוא תפוס. בבדיקה נוספת במחשב התברר שהם טעו ושכחו. המנהל שאל את המעסות אם לתת חדר זוגי עם גקוזי אבל הוחלט לארגן חדר אחר. חיכינו עוד 10 דקות והכניסו אותנו לחדר שהיה אמור להיות ליחיד ופשוט דחסו אליו עוד מיטה. יש לציין שהיו לצידו שני חדרים שנועדו לשתי מיטות והיו פנויים בתחילת הטיפול ובסופו. הטיפול שהתחיל בשעה 11.15 הסתיים בשעה 11:50 - 35 דקות טיפול במקום 45. מה שאומר שאת זמן העיכוב אנחנו ספגנו. הטיפול היה טוב או לא טוב בכל אופן אנחנו לא יכולנו להנות ממנו בשל האוירה אליה הכניסו אותנו טרם הטיפול.

כשיצאנו, פקידת הקבלה כבר הוחזרה והמנהל כבר לא היה שם ולא היה מי שינחה אותנו על המקום. התחלנו לשאול את אורחי המלון איפה כל דבר נמצא. עלינו לבריכה אבל בעלי כבר ויתר והחליט שהאוירה לא מתאימה לו ועלה ללובי. אני התקלחתי וכשיצאתי ביקשתי לדבר עם המנהל. הפקידה שלחה אותי לחפש אותו וכשלא מצאתי אותו היה שוב היתה עסוקה בשיחה אישית עם פקידה נוספת. רק לאחר שדרשתי שתקרא לו היא התקשרה אליו. המנהל- איש נעים בעקרון, התנצל ואמר שהעניין יטופל בהתאם לנהלי המלון. הצעתי לו לפצות אותנו באיזושהי דרך אבל הוא אמר שאין לו אפשרות כי יש כללים במלון- בירוקרטיה טיפולית מיוחדת למלון. הוא לקח את מספר הטלפון שלי ואמר שיחזור היום או מחר. הוא לא חזר ולא עידכן אותי.

חוויה מהסוג הזה עוד לא חוויתי באף בית מלון ובעיקר לא בספא של מלון. הדהים אותי עוד יותר שגם לאחר שהמנהל נחשף לכל הנושא ואף התנצל על כך, בכל זאת הוא החזיר את הפקידה למקומה ולא דאג שמישהו בעל מסוגלות תפקודית יהיה לתת לנו שירות. כאמור, גם פנייתי אליו בסוף לא הועילה.
להאמין שיש כאן בירוקרטיה?? פחות מעניין אותי. אני פיניתי יום עבודה ליום כייף. נסעתי מרעננה לירושלים לחוות חויה חיובית ולא שלילית.

ליום עבודה שלי יש עלויות וגם לשובר.
אני דורשת לקבל החזר מלא על השובר בנוסף אני ממליצה לבית העסק לפצות אותנו על עוגמת הנפש שנגרמה לנו ביום זה.
את התגובה לתלונה זו אבקש לקבל בכתב למייל: myindesign1@gmail.com

תאריך: 17/01/2018 10:33

הזמנתי שובר מגרופון מעוניינת לקבוע תור ל24.1
תחזרו אליי בבקשה

כל הזכויות שמורות © ספא - ספא האלמנט החמישי - ספא במלון קראון פלזה - ספא בירושלים